Friday, August 19, 2011

satu malam

assalammualaikum w.b.t

tanpa perancangan yang terlebih awal, mlm tadi aida ajak g mamak. dia da mengidam roti tampal sesangat-sangat. ok, masa dalam perjalanan nak ke mamak tu, teringat kawan baik kami lagi seorang itu yg namanya esan ada kat banting. jadinya, kami panggil dia ikut serta dlm perjumpaan ini. owhhh alhamdulillah dia free dan ikut ktrg. bukan senang nak jumpa macam ni. setahun tak sampai 10 kali pon. tak mcam dolu-dolu tu. bley kate hari2 bersama ktrg ni. ok! nak di jadikan cerita, masa smpai mamak, ekin ternampak seseorang! hanya Tuhan jer yg tahu perasaan ni. sgt2 teruja! tp tak dpt nak buat ape2. nak di jadikan cerita lagi, kedai mamak tu penuh dgn manusia-manusia. sedih rasanya diri ini bile tgk takde wlu 1 tempat kosong pon.  tp bagus jgk takde tempat kosong sbb hati ni tak menentu plak. jadi kami berkeputusan ke kedai mamak lain. makan cheese nan! layaaannn. aida berasa sedih sbb dia nak jugak roti tampal mohideeenn tuh. hahh jd la anak angkat mohideen hari2 dpt makan roti canai tampal dia. hikhikhik.
selepas-selepas itu, terlintas difikiran ni yg kat umah ade bunga api. baru jer beli semalam. dgn semangat waja masuk kampung kanchong semata-mata nak beli bunga api. =.=" apa ini. 
jadi agenda seterusnya ekin ajak dorang main bunga api!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeahh.
ada gak ajak seseorang, tp dia tak nak. dia penat.
trima kasih aida dan esan kerana sentiasa ada dekat dgn diri ini. saya bahagia dgn kamu kamu! :D
haaaaa syg aku tak syg aku tak? hehe mesti sayang lebih kan. tak ckp pon aku tauuuu..


tanpa dirancang juga baju ekin n aida macam sama tema jer. ^_^
thank kamu puji shawll I. wawaawaaaa :D
esan yg sentiasa comel bersama kami. jangan sedih sbb takde aliff ok. 


bangga dpt men bunga api la tuh! 
hati sgt tidak senang, sbb takot kene tangkap polis =.="



adik sy yg comel tp sgt kurus. da suruh dia makan byk sikit.
sbb tu slalu sgt sakit. badan lemah. jd gumuk macam iteee tau!



sayang sy. esan yg semakin comel. lagi + + + comel bile
bersama dgn ktrg. suka pic ni. kite sama2 nampak gumuk! 
hhahahaa

thank kawan2 kerana hiburkan hati saya! saya syg kamu.
nnt ada masa kte bersama lagi okeyhhh!


bye

No comments:

Post a Comment