Monday, December 20, 2010

jalan2...;)

assalammualaikum..;)

semalam boring sgt... sorang2 jer kat umah.. tak tau nak wat ape.. ingat kan ekin jer yg bosan, rupenye aida kat umah dia pon bosan gler... ktrg chat IM kat fb.. tibe2 trus ckp nak kuar g jusco bukit tinggi Klang.. jam kat dinding da pukul 5 lebey.. ahhhh kelam kabut besiap... pukul 6.30 aida smpai umah , cadang nak tgk wayang, tp memandang kan, waktu da lewat, ktrg g jlan je kat sane n makan... 

haa , ni la.. wlupun kelam kabut nak siap, tapi tgk la..hehe
rase macam artis plak smlam. siap ade secret admirer mintak fon no mase ktrg kat OLD TOWN cafe.. tp ekin bg no aida..heheh sian aida....  

haa ni la aida... no aida ni la ekin bg kat org suruhan tu..heheh jgn mara ye syg.....
lepas tu ktrg makan dgn riangnye... ahhh sedap.... 
da siap makan, ktrg blek.. aida lepak kat umah dulu, so b4 dia blek, smpat jgk la snap pic..hehe kaki gmbar la kate kan.. 



tak de keje namenye ni.. bosan la katekan....
wlupun sekejap, tp best sgt.. sbb bukan senang nak kuar same aida ni. ye la masing2 ade komitmen sendiri... pape pon.... I LOVE U LA AIDA...!! 
HEHEHE thank for da great moments between u and me..;)

bye....;)

No comments:

Post a Comment