Tuesday, December 21, 2010

bawak adik jalan2.... ;)

-assalammualaikum-

hyehyehye!!! tadi kuar bawak adik.. teman dia beli baju kurung sikit.. ye la, dia nak masuk U da minggu ni...
tinggal la daku keseorangan lepas ni.. so ikutkan je la ape yg dia nak...hhuhuhuhu sedih ni.. sedih...HAHAHA!!
ekin siap bgitu awal ari ni.. menunggu muiz smpai tetido... sblum tida da tentu la ade pose2 dulu..;)





amik gmbar smpai tetido... lepas da dpt baju yg dicari, ktrg g makan... kali ni ekin tak blanjer dia, nak tau kenape?? sbb dia kaya ari ni....hehehe hari ni seronok borak pasal adik nak kawen dgn atuk muiz... habis la aku kalau dia kawen dgn atuk muiz... hancur harapan... klu di layan adik yg bername suhaila ni, tak hbis 1 tahun.. seb bek adik... layan kan je la...hehehe  pastu mula la angin dia smpai, nak tgk pantai plak... jd ktrg teruskan la pejalanan ke PANTAI MORIB... tp malangnye nasib adikku ini sbb pantai kering kontang...heehe sedih tgk dia...;)


ni la dia.. melepaskan rindu kat morib.. pasni da g kelantan, susah la nak ke morib...;)
rindu punye psal, siap peluk tiang morib ag...  




gmbar gelap.. da malam.. tp nak jugak begambar.. ye la, klu tak de gmbar, cam tak semangat jer nak tulis blog ni... so walau ape pon tejadi, gmbar itu penting..;)
esok, teman adik g medical checkup ...  dia ni nak pegi blaja macam nak pindah.... haisshhh... ;)
tp takpe, nnt dia blek mesti bwak tudung byk2.. budu... cadar katill... patung.. kat sane kan murah2 barang2 macam ni. untung la ...!!;)

ok la syg2... bye..;)

2 comments:

  1. dpt smbung UiTM machang.. kat kelantan..
    jauh .. ari ahad ni g anta dia la...;)

    ReplyDelete