Wednesday, December 22, 2010

"AKU MASIH DARA!!!!"

-assalammualaikum-
haa!!! title tak bley bla kan..heheh ni bukan pengakuan , ni tajuk cerita yg ekin tgk tdi.... cter dia bley tahan la... memberi keinsafan.. ;)

sblum tgk wayang, ktrg beli sushi n aiskrim.. ahhh enak sungguh... lepas tu g foodcourt makan yeemee sezling plak... ahh btol2 masyukkk perut ni ..hehehe 

hari ni, kene amik adik muiz skali kat subang.. so, ktrg pon truskan pejalanan ke subang amik adik dia.. ingat kan adik jer, rupenye anak buah dia pon ikut same.. hehehe penuh kreta.. aaawww macam da ade anak plakk.. haaiiissshh ... tak sudah2 berangan...heheh

mase tunggu kat dlm kreta, makan burger plak.. makan lagi...hehehe mmg semakin kembang la ekin... then, ktrg beli sundae MacD utk anak buah muiz.. makan ais krim lagi... ari ni 3 kali makan aiskrim...
sweet btolll.....;)

tp korang, ari ni mmg ajaib.. sbb ekin tak snap pic 1 pon... macam tak pecaye tau... 1 pic pon tak de..
so tak dpat la nk show pic kat sini... ;(

heheheehe ape2 pon, BEST!!!!

bye readerss...;)

1 comment:

  1. macam tak caye je ekin tak snap pic.
    keajaiban dunia. hihi =p

    ReplyDelete